psaxnw to site psi8amh spi8amh.. se epomeno mhnyma moy tha soy pww ti brika..... xixixiix kai ena eikoais8hma
-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Ενώ ο μέσος Ευρωπαίος καταναλώνει, 330 λίτρα καύσιμα το χρόνο, ο μέσος Αμερικάνος ξεπερνά τα 1.600 λίτρα!
Η αναζήτηση βρήκε 1 εγγραφή
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Τρί 18 Οκτ 2005, 21:09
- Δ. Συζήτηση: Προτάσεις και γκρίνιες
- Θέμα: Δεν υπαρχουν θεματα που να μας απασχολουν?
- Απαντήσεις: 8
- Προβολές: 13156
Kalws me brhkaa !!!
Namai kai egw!! H katsarida me mpotes eimai...
psaxnw to site psi8amh spi8amh.. se epomeno mhnyma moy tha soy pww ti brika..... xixixiix kai ena eikoais8hma
psaxnw to site psi8amh spi8amh.. se epomeno mhnyma moy tha soy pww ti brika..... xixixiix kai ena eikoais8hma